pühapäev, 24. juuli 2011

Ööd ja päevad lendavad valguskiirusel

Kuna ma olen elukutseline pokkerimängija, siis valin endale ka aja, mil magan või olen üleval.
Tuleb tunnistada, et viimase nädala unegraafik on täiesti vussis, lol. Tegelikult ma tean, miks see nii on, aga ma ei hakka sellest siin vatrama...
Eile (laupäeval) sain magama kell 12.00 ning ärkasin 18.30. Käisin korra linnas kohvi joomas, aga kuna ilm oli vihmane, siis tulin kiirelt koju tagasi.
Õhtul 22.00 hüppasin uuesti linade vahele, kuna silm läks jubedalt looja. Ärkasin 04.00 öösel meeletult värskena. Peab tõdema, et selline unegraafik on isegi mulle eXtreemne!

Anyways, hetkel bumhundin PLO HU-d ja lõunal võtan osa Pokerstarsi 65bill käe kampaaniast. Üritan hittida milestonei...suht once in a lifetime üritus :D...

Ise ennustan, et kukun magama mingi 20.00-22.00 ajal. See oleks tegelikult äärmiselt tore, sest saaksin "tavainimese" unegraafiku endale...ca nädalaks :).

Ööd ja päevad lendavad valguskiirusel. Ootan pikkisilmi EPT Tallinnat ja augustit. Augusti ajakavas on tõenäoliselt rohkelt liikumist suunal Tartu-Tallinn ning vb ka Tartu-Pärnu. Plaan on mängida mitmeid turniire ja geneda netis.

Kommentaare ei ole: