esmaspäev, 4. juuli 2011

Pärnu MV

Algstack 10k. Blindid 45min.
Tegemist semi-deepstack turniiriga.

Kohe alguses sain stacki ülesse showdownile minematta. Tasapisi olin 14k peal kui mind esimesest igavast lauast ära viidi. Teine laud oli hoopis lõbusam. Minu vasakul ja paremal käel olid tühjad stackid. Minule tuntud tegelastest oli lauas veel pikk, Maret, Heiti ja Trikimees.

Istusin pikalt ca 12-13k vahel, lausa mitmeid tunde. Enne söögipausile minekut jagati mulle UTGst selle turniiri kolmandad AA-d. Enne kui ma standard 2,5x beti välja suutsin panna, olid vähemalt pooled juba sööma tormanud ja ülejäänud snap-foldisid. Näitasin lahtiselt ja ümbruskond muigas lol.
Söögitalong maksis 5€, selle eest sai "pastat", või noh makarone bolognese kastme või seentega ning paar kulbitäit "silo". Tegelikult polnud hullu midagi, täitsa söödav, kuigi mnjaaa...kõik lootsid midagi paremat :).

Turna jätkus standard nittimisega. Mingi aeg hakkasin jubedalt palju showdowne võitma, mixisin julmalt mängu checkide-bettidega, tegin rohkelt vbette. Stack kasvas ca 24k peale.

Mõned hetked varem oli meie lauda toodud mingi 50k stackiga noor soomlane. Tegemist oli väga ebameeldiva skandiga, kelle hääletoon ajas mul kõrvad mädanema- öööäck!

Blindid 300-600+anted. Minu stack 24k. Soomlasel 50k.
Olen BB. Kõik foldivad soomlaseni, kes on SB ja avab standard 1400. Vaatan BBst enda kaarte ja näen: AA ! Davai, sõidame! 3betin teda 3600 peale, ta callib kiirelt.
Flop on soliidne 9c 8c 4c, ehk 3 ristit. Samal ajal lootsin et üks must ässadest oleks risti. Jah, oli....limpsisin pm enda huuli ja tatt hakkas voolama.
Soomlane checkib, ma panen 4000, mis on täiesti OK panus. Ta mõtleb ca 10sec ning mina tegin kindlasti enda pokkerikarjääri ELU KIIREMA SNAP-CALLI, lol.
Soomlane avab J9o, ehk top paar, ilma ristita. Turni ja Riverisse kribud ja mulle mega duubel 50k peale. Usun et selleks hetkeks olin top3 stackiga ning mängijaid oli alles ca 90.

Ca tund hiljem tõmmati päevale joon alla. Esimese turniiripäeva lõpetasin 47k peal ja olin 10nda koha stackiga (78 mängijat pääses edasi).




Day 2


Minu lauas istus Purpur, kellega sai natuke nalja visatud.
Eelmine päev oli Strandi konveruumis jube saun. Teisel turniiripäeval oli seal nagu jääkambris. For real, tegelt ka, kõik lõdisesid ja värisesid.

Päeva alguses leidsin UTG-st AQs. Kütan 2,5x. Blindil olev Leemeti göörlfriend 3bet shoveb 15k, ma snapin. Tal 99. Maha JJ8T, ehk turnist tekkis mulle jubedalt palju oute, kuid sellegi poolest brick riverisse ja hävisin 30% stackist.

Varsti viidi mind teise lauda, kus laua kapteniks oli Peep.
Mõned käed hiljem leidsin LPst AJs. Kütan standard 2,5x ja SB-l olev mängija shoveb oma 15k. Minu stack oli sel hetkel ca 40k. Otsustasin ära callida, sest seal võib leiduda A9, KQ, KJ tüüpi käsi. Ta avab 88 ning obv ma ei hiti. Kaotasin jälle ilusa osa stackist. Hiljem ütlesid mulle Privador ja Peep sama, et nemad poleks callinud, sest ta mingi giganitt. No obv ma seda ei teadnud, sest olin lauda just tulnud :D.

Jäin jubeshordiks, langesin 21k peale. Lõpuks folditakse minuni. Olen SB ja Privador (27k stack) mu vasakul käel BB. Tean mõttes, et ta võib lightilt callida ja samas ma pean vähegi mõistliku kaardiga lükkama, sest bigblind selleks hetkeks oli vist 1200. Vaatan kaarte: TT, mmmmmmmmmmmm.....teadsin et nonii, kui priva leiab vähegi keskmise käe, siis võin sealt suure tõenäosusega calli saada. Shovesin, ta vaatas kaarte ja snappis. Keeras lahti A7s, mis on täiesti standard call seal imo. Floppi blangud ja turnis lõin naela kirstu, kui sinna maandus T.
Sain duubli mingi 45k peale.

Peale seda kuivasin julmalt mitu tundi 36k peale.
Tasapisi läheneb mull. Rahasid saab 20 mängijat, alles on ca 25 pokerdajat. UTG avab, ma BTN ja leian QQ. Instashoven ja saan calli. Vastasel 99 ja mulle solid duubel mingi 77k peale.

Peale seda kukkusid tasapisi mängijad välja ning alles jäi 22. Mängisime semi-mulli ca 2h kuni lõpuks olin 50k peal, bb 3k.
Aga samas polnud mul kuhugi kiiret, sest peale mind oli 2 gigashorti 25k-ga ja 4-5 tegelast 30-45k-ga.
Anyways, mull oli peaaegu lõhkemas. Kaks shorti panid nuppe, ühel AA teisel KK, sick setup. AA pidas vastu ja teisel jäi alles 9000, mis tolleks hetkeks oli 4 bigblindi. Mõned käed hiljem ta shoves AQo-ga ja sai calli 93o-lt. Riverisse magus 9 ja olin järjekordselt rahades.

Mul hakkas jubedalt kaart jooksma ja grindisin end 4 stealiga 75k peale.


Tartu Oly turnarex Artjom avab 17k (bb on 5k ja ante 500), ma shoven mingi 70k 66ga. Kõik foldivad Artjomini, kes tangib mingi 20-30sec ja lõpuks callib, näidates JJ. WTF, ütlesin veel et slowroll...

Flopi aknas särab 6!!! (Artjom ropendab vene keeles. Tahtsin juba ütlema hakata, et no slowrolli eest tulebki karistada, kui juba avati:
River aga J. Minu naaber ytles, et tal oli üks J.............lol


Tulemus
Koht: 19
Auhinnaraha: 238€
Buyin: 100€ (mina sain pileti Olympic-Onlinei FPP racelt, seega puhas 238€-ne kasum!)

Esikoht ja 4k€ oleks muidugi magus olnud, aga better run next time :).


See aasta olen deepstack LIVE turniiridel väga häid tulemusi näidanud. Olen mänginud 7 turniiri ning cashinud kuuel! Selle kohta võid rohkem lugeda minu Pokkeriprode päevikust, kuhu tegin väikse analüüsi (klicki siia, et seda näha!!!)


Pretty impressive? ;)

Kommentaare ei ole: