esmaspäev, 10. mai 2010

Olympic-Online TEAM PRO

Alates 07.05.2010 kuulun Olympic-Online TEAM PRO meeskonda.
Hetkel kuuluvad meie tiimi Janar Kiivramees ning Paavo Korkka.

Eelmisel nädalal käisin Tallinnas. Võtsin osa 211€ Omahast ning 500€ Main Evendist.
Omahas sain finaallauda kuid rahadesse ma ei jõudnud. Tõenäoliselt olin mingi aeg oma stackiga top3s, aga finaallauda jõudes hävisin paar korda mast vs mast, seega olin finaallaua alguses üks shortstackeritest.
Kohaks jäi 9. ning lisainfot selle turniiri kohta näed siit...


Main Evendist niipalju, et algstack oli 10 000 ning blindid 45min.
Alustasin hästi, sain kiirelt 15k peale kuid siis tuli esimene beat.
Ma olen buttonil JJ-ga. Mauri paneb enne mind 50-100 juures bet 400 (vist). Ma otsustan vaid callida. Bigblind läheb aga allini ca 5000 stackiga. Mauri foldib ning otustan callida. Tal 88.
Flop: 8xx , mulle abi ei tulnud ning andsin talle duubli. Ise olin taaskord 10k peal.

Enne esimest dinner breaki oli üks otsustav käsi, mil EPst avasin TTga, Henri callis ning skandikas raius otsa. Ma callisin, Henri foldis.
Flop: 976 vms. Somm pani blindi pealt beti, ma callin. (ma ei osanud teda käe peale panna..ning kõrget pildipoketit ma ei uskunud).
Turn: J
Ta check, ma check.
River: Q
Põhimõtteliselt sellises olukorras ma ei võida ühtegi reaalset kätt, ainult 88 ning AK. Kutt pani järjekordse beti...kägisesin pikalt (ei uskunud, et tal midagi head on), lõpuks callin. Ta näitab AA...gg. LOL. Hero call my ass.
Mul jäi alles 5000 chippi.

Peale dinner breaki sain mõned käed mängida, kui mind viidi teise lauda. Sain Andu_Andu kõrvale. Seal mängisime 3 kätt, peale seda löödi laud laiali.
Suundusin järgmisesse lauda. Meie lauas olid kõik Olympic-Online TEAM PRO liikmed aka Janar & Paavo.
Tegin väga halba mängu QQga, kaotades enamus enda stackist. Jäin 1,3k peale (blindid 100-200, ante 25!). Peale seda sain otsustava triple-upi. See oli suck luckbox hand, lol.
Ma MPs J9o. Enne mind on folditud. Raiun stacki sisse.
Marat SBst callib, sama teeb soomlane Jukka Juvonen.
Flop: ATx
Marat checkib, Somm paneb, kuid suht väikse beti. Marat foldib ning näitab JT!
Somm avab kaardid QT! Okei, mul vaja hittida turni või riverisse J.
Turn: J !!!!! , River oli blank ning scoop. Thank god, et soomlane järgi ei checkinud, ma oleks käe kaotanud (Marat oleks 2 paari saanud :))

Mõned käed hiljem tahtsin raiseda, a viskasin vaid 500se sisse, see läks arvesse kui call. Peale mind oli Janar, kes raises. Folditi minuni, ma kütan 5k allini. Ta kägiseb pikalt ning callib 97s, hehee....Sick. A thank god, lauda jooksid blangud ning sain ennast tagasi 10k peale.
Varsti lööd laud lahti, kuna alles jäi 18 mängijat ning tehti 2 lauda.

Läksin lauda, kus olid: Andu, Kassike, Arvi, Ermo, Samorodok.
Käis hullem nittimine. Arvi oli meie laua ainuke agressor oma suure stackiga (45k vms, teistel 10-15k, Kassikesel 25-30k).
Käis pidev lammutamine, mil saabus minu esimene suurem pot. UTGst leian AJo. Lähen allini oma 8-9k. Ermo callib (katan tema ära). Kassike on BB, ning otsustab callida TTga.
Peale Kassikese callimist olin kindel, et ma olen suht surnud enda käes.
Ermol 88
Kassikesel TT
Mul AJ
Board: xxxxA, ehk riverisse saabus lifesaver A ning sain endale ca 27k stacki.
Nüüdsest olin lauas teise stackiga. Arvi jätkas lammutamist ning pani järjest kõiki allini. Ytlesin, et ma ei karda callida keskmise käega, sest tean, et ta paneb lightilt. Ta muheles :D.
Lõpuks saabus turniiri pöördehetk. Arvi läks buttonilt allini 53s. Ma vaatan ühte kaarti Ah....ytlen:"Kui teine on 8 või kõrgem, siis callin". Teine kaart Kh. Mmm...AKs. CALL!
Flop: A3x
Turn: A
SCOOOOOOOOP, sain enda stack mingi 57k peale vms. Vaatasin kõrvallauda ning tuli välja, et sain stackleaderiks, NICE!

Edasi käis standard nittimine ning lõpuks tehti finaltable. Finaltablsse läksin 1-2se stackiga.
Rahasid sai 6, seega 3 mängijat pidi välja langema. Otsustasin olla nats nitim ning positsioonist otsa panna. Aga mulle ei antud seda võimalust. Esimene suurem käsi tuli siis, kui Button (kes oli selleks ajaks stackleader ning mina 2-3nda stackiga) pani (600-1200 blindid) 4000 peale. Vaatan BBs enda kaarte: JJ. Reraisen 12k peale. Ta mõtleb ning otsustab callida. Flop AKx....mul check fold reziim ning next hand please...:). MA check, ta bet, ma fold. GG!

Tasapisi hakkasid mängijad kukkuma. Minu stack püsis mingi 40k kandis, mis oli täiesti avg või nats üle selle. Bubblena lahkus Jukka Juvonen, kes SBst vist stealis ning läx allini. Kahjuks BB oli Marat ning omas AA-d. Käsi pidas ning mull oli lõhkenud!
Peale seda kätt sain kohe QQ. Eesti kutt lendas allini, ma call. Tal 99. Mul kaart pidas ning next hand.
Mõned käed hiljem läks järgmine mängija LPst allini A9s vms, mul AKo, call. Käsi pidas ning olin peen stackleader.

Mingi aeg jäi meid alles 4. Mina, Marat, Andu ning Arvi. Arvi tahtis deali teha, aga noored täkud polnud sellega nõus :D. Ma ei näe põhjust diilile, kui olen stackleader ja rapsinud 11h...
Diil jäeti ära.

Esimene saatuslik käsi:
Arvi limbib UTGst! Sellises faasis limp oli väga harukordne nähtus.
Mina ja Andu foldisime. Marat läheb allini ning Arvi INSTA SNAPCALLIB !!!!!!!!! Marat:"Oi kurat, ma vist olen maas!"
Marat: JJ
Arvi: Q5s ! LOLLLLLLLL

FLOP: 5xx
Turn: 5
River: BLANK !


HAHAHAAA :D:D:D, Marat oli nii tildis.

Jäime kolmekesi. Mõned käed läxid mööda ning Arvi oli buttonil. Shoveb 39s allini. Ma vaatan KQo. Selleks ajaks oli minu stack Anduga pm täpselt sama. Otsustasin callida.
Flop: AJx
Turn: 3 - kurat! Any pilt annab mulle poti
River: 3 - jama!


Igastahes, langesin 3nda kohaga ning auhinnaraha tuli 37 800 EEK!

Headsupi võitis Arvi, mil preflop mindi allini JJ vs TT. Andu omas TT-d. No obv, et seal foldida ei saa...mmm.

hea töö mehed!
Lõpptulemusi Olympic Open Championshipi Main Evendist näed siit...



Aga jah, nüüdsest kuulun TEAM PROsse. Onlines mängin vaid Olympic-Onlines. Mulle see tuba meeldib. Soft on super (esialgset väljalaset on rohkelt fixitud).
Cashgame läheb hetkel väga hästi =)

Olympic-Onlines toimub FPP Race, kus esikoht saab endale Baltic Festivali Main Eventi ticketi, mille väärtus on 1500€ ehk ca 25 000 EEK!
Täna on 10. mai ning tablelit on 2x uuendatud. Olen esikohal. Loodetavasti jätkan sick grindiga ning suudan lunastada endale Baltic Festivali pääsme.

Minu eesmärk on teenida vähemalt 70 000 FPPd.
FPP Racei leaderboardi saad näha siit....

20p = ca 1$ raket, seega hetkel olen plekkinud 1420,65$ raket.
Seega 70 000 FPPd peaks olema ca 3500$ raket. Sellega ei tohiks probleeme olla..aga eks näis kuidas läheb.


Mina @ meedias:

1.) Olympic
2.) Pokernews
3.) Delfi

5 kommentaari:

Toomasl ütles ...

congratz n' shit. Arvi on nuts:D

hotcocacola ütles ...

:D, samas, ühtegi turniiri ei saa võita, kui luckbox on roostes :D

massidtahkeks ütles ...

Hea töö!Sa oled juba ennast üles ehitanud!

Unknown ütles ...

edu coca!

Keiss ütles ...

wow:o