pühapäev, 2. mai 2010

Karmavõlad

Laupäeval toimus Olympsis satikas Olympic Championships Main Eventile, kus oli 1 pakett garanteeritud+ ööbimine Revalis. Turniir ise 330 EEK+ 1 REBUY.
Davai, ärkan 17 ajal ylesse...mõtlen, kus ma olen, miks ma siin olen jne. Eelmine hommik läks väga pikale, sain kell 08 koju (Privadoriga ajasime pikalt juttu, tegime väiksed söögid/joogid/süsteemid).
Igastahes, mul on meeletu väsimus ja uni. Vaatan kella...oh jumal hauda. Umbes mustmiljon vastamata kõne. Mulle meenus, et pidin härra Pree juurde cashitama minema. Niisiis tõmbasin kõne Arxile, et kas mäng toimub.
Arx vastas, et mäng jääb ära ning nad passivad kogu kaadriga kesklinnas, limpsivad kõike paremat.
OK, kõne lõppedes helistas mulle Sovet:"Ou, mis teed? Satikale lähme?"
Vastasin:"Jah, ma käin pesus ning paneme ajama, saame linnas kerge hommikusöögi teha."
Lendasime kiirelt taksoga linna, regama (õnneks mind regas Hannes ära) ning Wildesse sööma. Ytleme nii, et Wilde on suht peen koht, aga noo ma ei tea...see oleks nagu Volga ja Big Beni vahepealne poolkõrtsrestroan :D. See selleks, ma ei viici arutleda, kui halb oli maitsev oli lihatükk, millele keerati pohlamoos peale....

Mängust:
Kohale lendas 12 mängijat (täiesti üllatav! tavaliselt sellistele superpakkumistele tuleb 20 inimest + waitinglist..).
Kohale jõudes nägin et kohale on lennanud ka Tallinna regular Jukka Juvonen vms (olin temaga vist ühes lauas @ Balticul & Betfairil) enda paari sõbraga. Kokku 4 soomlast, kõik nägid välja lõbusas tujus.
Mäng algas shorthandedina, tegin rebuy ja hakkasin ootama. Siis otsustasin käiku vahetada ja keskenduda stealimisele, kuna laud nittis jubedalt. Sain stacki kiirelt ülesse, kui keevitasin õhuga 2 barrelit Juvoneni vastu @3betitud potis, lol.
Igastahes, Juvonen tõmmati kiirelt bustosse. Siis langes Siim ja mingi vene kutt. Mina ja Sovet olime enda laua kunnid.
Märgin ära veel asjaolu, et kui turna algas, siis diileriks asus meie vana hea "lemmikdiiler" Kristiina, kes mulle kuid ja kuid sellist hävingut jaganud! Sovet mainis, et ta on viimased 3 turniiri langenud, kui Kiku on puldis olnud..

Igastahes, nüüd asja juurde.
Meid jäi alles 10 ja tehti Final Table.
Kohe alguses sain kätte 88 MPs. UTG+1 kohal oli somm, kes lakkus juba mitmendat bacardit. Blindid olid tol hetkel 50-100. Somm paneb minraise 200 peale. Ma ei osanud midagi teha, kuna tema stack oli minu ja Sovetiga suht võrdne, ehk me olime natukene suurema stackiga. Otsustasin callida 200. Teised foldivad.
Flop: 8 9 10
Somm betib kohe välja pea poti, ma lükkan 2,5x otsa, ta snap allinn....ma ytlen CALL!
Skand näitab AKo, lol.
Turn J...
Pinget natuke...
River 7 !

Fuck off rsk...lauda tuli rida ning me splitime kogu poti...ebanormaalne luckbox?

Kohe mingi ülejärgmine käsi, mul ATs. Mingi shortstacker somm läheb allini 500 zetooniga ning ta oli mingi EP positsioonis. Ma kohe peale teda ja kägisen. Aga callin ära, kuna ta võib panna vabalt mingi rääbise ässaga. Hannes callis ka bigblindist.
Flop: 762, kõik ristid, floppan nuts flushi!
Ma mõtlen, kui palju panna...nii et ta tuleks isegi ülekaartidega, poketiga, või KQJ ristiga kaasa. Panen suht väikse panuse, 300. Hannes mõtleb ja minraiseb 600 peale. Ma mõtlen...hmm...otsustan vaid callida.
Turn: 6, laud paardub ning otsustan kohe allini minna. Kuna tema stack oli ca sama suur kui kogu pot. Hannes foldib. Somm keerab kaardid lahti: A7o. Ytlesin üle laua, et noo palju õnne, mina seda jaotust ei võida :D.
River: 7, KUTT SAI FULLERI......mmmmmmmmmmmmmmm
Btw, diileriks polnud Kristiina, vaid Gennadi.
Aga olin veel suht rahulik, kuna ma olin meeletult unine.
Nii...ning kolmas käsi:
Ma olen SB ning käes hoian AJo. See agro-somm limbib, ma otsustan 500 peale panna (BB oli 100). Teised foldivad, vaal callib. Flop suht dream: AKx . Tegin kiire checki, kuna ma tean, et somm tahab potti kiirelt suureks ajada. Ning kui tal on rääbis äss või KJ; KQ tüüpi käsi, siis saan rohkem valuet ise pasiivne olles. Ta betib välja ca 1/2ndik potist. Ma snap-callin.
Turn on Q! Kurat rsk, see oli üks kõige halvemaid ja keerulisemaid kaarte minu jaoks. Sest KQ completes, samuti broadway võis tal jub akoos olla vms. No ma ei tea. Igastahes, raiun checki ning kutt paneb 2000 potti...Wow..! Kägisen pikalt, et noo wtf...väga keeruline. Ma ei taha seda jaotust kaotada, sest oleksin ise üks stacklooseritest siis olnud. Pakun, et mõtlesin ca 3min. Aga otsustasin teha enda jaoks raske calli põhinedes oma readidel:
1.) Soome vaal tahab potti suureks ajada any A-ga!
2.) Mängis väga palju käsi
3.) Ning mis kõige tähtsam, samal ajal kui ma käega stacki üle lugesin ja otsisin 2000 välja, siis kutt tardus täielikult, pilk jäi seisma. Ehk ta oli meeletus pabinas, mis saab. Tänu sellele tegin calli ära ning ta näitab A6o! JESS, nice call!
River: Q, ei saa olla ju võimalik, nüüd mõlemal kaks paari ning kickeriks on mõlemal lauas olev K! TRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
See oli kolmas eriti väga toores jaotus mulle final table 20-30min jooksul! Samal ajal tuli break ning tiltisin yleval ning all :D. Kõik olid suht hämmingus, isegi skandi vaalake ytles:"Damn, you have some bad luck", hahaaaaaa.

Igastahes...kolme käega sain nii tugevalt deep throati tunda...et njahm:). Karmavõlad? Maybe...maybe not!

Aga peale breaki kõik muutus, tõmbasin skandika tühjaks ning mitmed teised veel.
Siis olime 4 kesi alles, mina, Sovet, Trikimees ning üks vanem härra.
Mul oli suht kõrge stack, ca 10k. Sovetil 5k, teistel kah sinna kanti.
Siis tegin suht looset mängu ja andsin 5k Sovetile ära, ta floppas kaks paari, mul oli open ender ning noo kokkku ei tulnud =)
Mõned käed hiljem olen BB ning mul on vist 400 sees. Trikimees läheb allini mingi 2-3k. Vaatan, A7o. Võtan enda standard käginapositsiooni sisse. Selleks ajaks teadsin, et olen ees, mingi 60-40 vms. St tõenäoliselt enamus kordadest olen ma favoriit, aga mulle ei meeldi turniiri lõpufaasides selliseid olukordi ette võtta. Tean, et Trikimees loeb minu blogi (tervitused temale). Seal olukorras ma ei suuda foldida A7o-d. Sina paned suht any 2ga ning ma pean kahjuks callima.
Igastahes, ytlesin call...ta näitab AJo. Täiesti pekkis...aga õnneks flopis oli kohe 7 :).
Tiksusime kolmekesi edasi...tõmbasin stacki taaskord meeletult suureks. Mehed lasid stealida. Lõpuks sain vastu näppe...mmm ei mäletagi kuidas, igastahes mul oli stack ca 2500 vahepeal, ehk 4-5bbd, teistel seal 10-13k. Siis läks Sovet lahingusse. Paneb buttonilt A8o-ga raise. Mina foldin. Härra mõtleb ja läheb allini. Sovet mõtleb ning callib. Härral QQ. Hiljem ytlesin talle, et sa ei saa mitte kunagi seal callida. Tegemist on kõige hullema pasiivse nitiga Tartu Oly ajaloos. Kui see vend ytleb juba allinn, siis noo tal 99% kordadest teh nuts! Igastahes, QQ pidas ning mul algas headsup.
Suurepärane, kuna tean kuidas tema vastu saada! Kahjuks minu stack oli ca 5k. Tal 20k. Ning blindid 300-600. Mäng on kerge...ma pean üritama kiiret duublit ning siis võtma sellise liini, et ma üritan väga palju floppe mängida. Tean, et ta mängib alati kätt edasi, kui tal on paar vms. Postflop mäng on tal täiesti 0. Preflop ma ei taha sisse panna, kuna siis ta võib teha imelikke calle JT vms kätega. Igastahes, sain ennast 10k peale ja võtsin mängu üle. Korra kaotasin veel allini Ax vs tema K9o, mil 9 lendas turni. Ehitasin ennast taaskord ülesse. Lõpuks olen BB K4s. Ta limpis sisse nagu tavaliselt. Flop 4Qx, ehk floppan low pairi+flush draw! Monster hand! Checkime.
Turn 4!
Ma check taaskord, oodates tema bettimist. Kutt vajutab....ja suht korraliku beti. Ma eales ei foldi oma "nutsi" . Mõtlen, mida teha...kas shoveda allini, või slowida, callida. Otsustasin vajutada sisse, ehk Qx-ga callib vms. Nii oligi, tema omas QTo-d.
Kristiina oli sel hetkel diiler ja ytlesin:"Taipohh Kristiina, kui sa hetkel minult 8000 EEKuse paketi käest võtad....."
Ega ta pilk sel hetkel just kõige säravam polnud :D.

River: BLANK !!!!!!!!!!!!!!!

SCOOP MFKERS :D, ning panin turna kinni
Satika lõpptulemusi näed siit....


Ning see turniir kuhu ma lähen, seda näed siit....


Kogu Olympic Championshipsi ajakava näed siit....

Täna-homme mõtlen, kas minna Tlnasse juba varem, ehk teha mõni sideevent vms. Hetkel arvatavasti liigun alles reedel ja vaid deep stack main evendile.
Maini struktuur on 10 000 chippi, 45min blindid, yeah!

Tallinnas hakkan härra Paavo Korkkaga huumorit tegema :D.


Nats lahjemat kütet:

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Sa unustas soomlase kommentaari pärast 1. kätt: "Man, I had 35% to win this hand on the flop. Yes, I had Q gut shot draw, but it's 35%, yes. Read the book." Terve laud hämmingus, somm rahul nagu vana peer - tema poolt oli kõik välja arvestatud. :D:D