esmaspäev, 17. mai 2010

Uhuhuhuhuuu

Pole ammu kirjutanud.
Midagi erilist toimunud/juhtunud pole.

Küll aga....suurest downswingist olen vist väljunud. Peale selle, et olin meeletult halva kaardijooksuga, suurenes mu tilt. Mida suurem tilt, seda spewym ma olen. Mida rohkem ma spewytsen, seda rohkem ma raha ära annan :D.

Downo tulemuseks jäi -1700$. Graafikut ma siia toppima ei hakka (nüüdsest ma ei postita graafikuid kuu keskel. Alati peale seda tuleb hüdro-downswing....blablalbla üle vasaku õla mulle meeldib kah 3x sülitada), eks näete seda "kaost" kuu lõpus, mil teen mai 2010 kokkuvõtte :).

Tartu Olympicus oli mul kah üks huvitav jaotus
Mul: TT
Vastasel: AQo
Flop: QT4
, rainbow.

Obv, et ma kaotasin selle jaotuse (5k pot) ning jäin sealse sessi -3100 EEKuga miinusesse, is nice. FML. Vastasel oli flopist ca 1-2%. Taoline olukord oli mul mõni kuu tagasi Svenza vastu, mil ka tõmmati runner runner full house.
Mis seal ikka :)


Mai eesmärgiks oli: BALTIC FESTIVAL 2010
Hetkel toimub Olympic Onlines FPP Race, mida juhin pika puuga. Tempot ma ei kavatse alla lasta, pigem suurendada. Kuid jah..kõik oleneb motivatsioonist. Hetkel seda jagub, kuna tilt on kadunud :D.

Kuu alguses lootsin teha 70 000 FPPd. Hetkel võin kinnitada, et sellega ei tohiks probleeme olla, sest praegu istun 55976 FPP peal. Seega tuleks siht viia veel kõrgemale?!?!?!
Eks 100 000 FPPd oleks tore ümmargune number, kuid ausalt ei tea, kas suudaksin seda....suht 44-56 olukord.

Sean uue eesmärgi 90 000 FPPd. Ning kui hitin 90k 29nda mai hilisõhtuks, ehk mul on 2 päeva aega, et teha 10 000 FPPd, siis maybe ma võtan ennast kokku ning teen 2 päeva sick grindi =).
Kui graafikut vaadata, siis saan keskmiselt 1,25 punti per käe eest, seega 10k punkti peaks olema 8000 kätt.

Aga jahmm...see on kaugem tulevik. Paljud kindlasti mõtlevad, et esmatähtis peaks olema profit ning bb/100-le. Jah, teil on õigus, kuid kui tahad super tulemust teha kuskil rake racel, siis tuleb grindida, grindida, grindida...nii paljude laudadega, kui võimalik. Olympic Onlines saab mängida kuni 16nel laual. Enda mäng on kõige parem 10-12ga, kuid FPP RAcei raames lammutan suht tihti 13-14ga =).

Peale selle olen hittinud 50001 FPPd, st seda et saan valida ühe neist kahest:

Over 50 001 FPP will get to pick:

A token to the $250,000 guaranteed prize pot tournament (buy-in $320), held in Olympic-Online on Sundays at 9 P.M (GMT +03) and a monetary compensation according to the points.
A ticket to the PokerStars Baltic Festival’s NL Texas tournament, held on 19th June (buy-in €440) and a monetary compensation according to the points.


rohkem lisainfot leiad siit...




Mis veel....

Facebookis toimuvad huvitavad võistlused/ennustusmängud, mille võitjad/parimad saavad Olympic-Online logodega pusa / 550 EEK turniiripileti.

Rohkem infot Olympic-Onlinei Facebooki tegemistest leiat siit...



Kommentaare ei ole: