pühapäev, 22. august 2010

Bloooog

Tsau!
Pole ammu kirjutanud. Ma isegi ei kajastanud seda, mitmenda koha ma EPT-l sain või kuidas seal läks. Põhjus: Stress, lol.
Langesin Day 1B lõpus, mille blindid olid 300-600. Button panustas 2000, mis oli piisavalt suur over-raise. Asun bigblindil ning vaatan: AA! Ohh...davai. raisen 5600 peale. Button mõtleb ning callib.
Flop: 10 6 4
Ma panustan 7000, jättes taha 12 000. Button mõtleb...ja mõtleb...lõpuks callib.
Turn: 6
Ma otsustan checkida, sest see näib olevat väga ohutu kaart, peale mille laud paardus, mis on mulle väga hea. Kuna ise allinni minnes võib vastane oma nõrga käe ära visata, siis otustan checkida. Nii...button vaatab palju mul stacki on ning ütleb allinn. Ma snap-callin. Ta avab 67s ning mulle riverist abi ei tulnud.

Peale seda valdas mind sügav shokk :).

Netis olen meeletus swongis. Tipphetkel oli swongi sügavus -3500$ (NL100-200).
Praegu olen veidike taastunud, a mitte märgatavalt.
Tasapisi üritan tuure ülesse saada ning grindida, kuna ma ei taha ju kuud lõpetada mingi 35k käega, lol.

Olympic Onlines see kuu mingit head promo kahjuks ei ole. Ainult üks "race", kuid see on mõeldud SNG mängijatele.

Viimane nädalavahetus sai rihm lõdvaks lastud. Neljapäeval avati uuesti Tartu üks parimaid klubisid Atlantis. Reede õhtul limpsisin kesklinnas õlli ning külastasime Tartu Olympicut, kuna üks minu hea sõber härra Pola sai just 21 ning tahtis väga "kultuurimajja" minna. Härra tagus hommikuni rulli ning säras nagu vene-jõulupuu :D.

Laupäeval käisin üle pika aja Tartu Olympicus turniiri mängimas. Mänguks oli 220 EEK bi + 100 EEK rebuyd. Sisse lükkasin 420 EEK (bi+rb+addon) ning väljusin teise koha ning 1100 EEKuga. Headsupis oli kaardijooks ikka väga kehva. Pidevalt 82;62;49 jne. Ja kuna turniiri lõppfaas on enivei push-fold, siis erilist mänguruumi pole. Lõpuks nägin K9s, shovesin ning sain instacalli AJo-lt. Mulle abi ei tulnud.

NB FÄNNID! Pidevalt ma näen enda jaoks tundmatuid inimesi, kes tulevad ligi ja ytlevad, et loevad mu blogi jne jne. See on väga meeldiv, a te võiks ennast alati tutvustada, nimi, kuidas blogile sattusite jne. :)

Eks ma üritan tihedamini siia kirjutada, a vahetevahel on meeletult kiire ning kui mõtteid pole, siis pole ju millestki pajatada.

Lähiaja plaanid:
Tlnas arutasime Paavoga meie lähiaja suurturniire. Tõenäoliselt on selleks jaanuaris toimuvad Eesti Meistrivõistlused. Sügise lõpus leiab aset Winter Festival, aga see on tavaline Olympicu festival, kus samad näod ning fond ei lähe miljonitesse (Jah, ma olen Balticu ja EPT poolt ära hellitatud :D:D).
Tõenäoliselt võtan osa Winter Festivali main evendist.
Rohkem infot Winter Festivali turniiride kohta leiad siit...

Netis tahaks selle kuu cashi-graafiku plusspoolele grindida, aga eks näis mis saab. Pikalt istusin -1000$ peal, siis -1,5k ning nüüd -500-800$ kandis. Teen endast kõik, a ikka suudan failida suurtes pottides. Ässasid kräkitakse nii haigelt. Igast positsioonist. Ok..ei viici rohkem halada.
Mitmed päevad tagasi leidsin taaskord motivatsiooni NL100 mängida...krt, see on ikka parim. Vahelduseks võib ju omahat mängida, nii 6maxi kui HU-d, aga olgem ausad, 6max NO LIMIT HOLDEM on parim!

Loodetavasti saan võidujoonele ning suudan näidata häid tulemusi onlines.

Peale selle, ma plaanisin sügisest autokooli minna :D....for fuck sakes...eks näis mis sellest plaanist saab :D:D:D (coinflip).

Ülevalpool mainisin, et mul oli stress ja shokk LIVE turniiridest. Jah, oli...aga tegelikult on kõik väga hästi. Eraelus on kõik super hästi. Loodetavasti kõik jätkub sama rada, va see et olen downswingis :D.


Lähipäevadel ootab mind grind ning puhkuseperiood Tartus ning selle lähedal.

Seniks..........party up




Kommentaare ei ole: