reede, 6. august 2010

SumFesti LIVE ülekanne

19:42- Esimene break. Algstack 10k, mul 9k alles. Midagi erilist toimunud pole. Lauas istun Lozkini, Meeri, Osso, Runnari ja Rikardiga. Mõned härrad on veel, kuid neid ma ei tea. Rikardiga sai meil jubedalt kino :D, selle venna aksent on lihtsalt nuts :D.
Kahjuks enne breaki ta langes välja. Kohe suundun alla tagasi. Loodetavasti hr Lozkin annab mulle snussi....mmmm jubedalt isutab! Kõrval lauas rebib kildu Lauri Laast mingi kohaliku vanahärra üle, keda ta kutsub "Vanaisaks". Lõppudelõpuks viskas vanuril siibrisse ja ytles:"Kurat, saa aru...ma pole su vanaisa!" :D:D:D:D

Rohkem infot turniiri kohta leiad siit...


21:29- jube, ma pole ammu sellist kaardisurma näinud. Stack 5200 ja hetkel 30min dinner break.

01:53- Väljas 12ndana, sick. Buttonilt leian AQs. Panen sisse oma stacki, SB snapib KKga ja vsjo..:p

Kommentaare ei ole: