pühapäev, 1. august 2010

Juuli 2010

Dial 800-RELOAD

Käsi sai mängitud 50k, mis on suht vähe, aga samas kui arvestada asjaolu, et mul oli 2 suuremat puhkust...siis noo käib kah!
Kuu alguses NL100. Kuu keskpaigas PLO50-100 HU! Kuu lõpus NL200.
Holdemiga (NL100-200) jäin miinusesse. PLOHUd biitisin järjekordselt väga edukalt. Kahjuks ma olen inimene, kes ei salli variatsioone, seega mul on väga raske mängida PLOHUd for a living. NL200s korjasin hävingu ning tänu sellele lõpetasin kuu cashi suures miinuses. Samas, kui vaadata kuu graafikut bigblindides, siis see on -240 kandis, ehk olen pea 2,5 buyini miinuses. Seega kuu pole kõige hullemas kaoses (suured kaotused tulid järelikult euro-naela laudades). Tegemist on minu teise miinus cashikuuga, viimati kogesin seda jaanuaris.

Tuju on suht norm, sest Olympic Onlines mängitud NL200 on väga kergelt biiditav, aga noo sorrrry...ma ei suuda sellise runniga mitte midagi teha. OK, ma ei hala rohkem. Kavatsen edaspidi aina rohkem NL200s mängida (tervitused Codeccile, mu vaimsele juhile). Tean et suudan seda limiiti biitida.

SNGd ja MTTd:
Olympic Onlines hittisin 6 järjestikust top2 kohta Jackpot SNGdes ning sain valurahaks 300$. Normaalne kommiraha.
MTTdest nii palju, et loodetavasti ma ei mängi ühtegi MTTd enam Pokerstarsis, Unibetis ega Olympic Onlines. Ma lihtsalt ei suuda seda variatsiooni taluda. JUBE! Ainukene turniir, mis sobib mulle ideaalselt on iga pühapäevane Pacificu 50 000$ GTD, mulle buyin on 80$. Sealne deep struktuur ning blindide levelid on lihtsalt nuts. Korra hittisin seal 25nda koha ja 250$....mannetu...esikoht sai sümboolsed 13 000$.
Kuu lõpus sain 11$+R turniirilt pileti Olympic Summer Festivalile. Sealse Main Evendi ticket plekib 5000 EEK/320€. GG!

Rake raced jne:

OOs toimus väikest sorti rake race, mille top3 saavad finaal-freerolli, kus 9 mängija vahel saab võitja 4250€ EPT Tallinna Main Evendi pileti. Jõudsin Top3-e, seega vaatame mis Tallinnas saama hakkab.
EPT Main Eventi mängin ma anyway.... kuid loodetavasti hitin pileti freerollilt.

August tuleb tore. Mitmed huvitavad raced@ Olympic Onlines. Võib võita ticketeid EPT-le. Oleks tore mitut eventi mängida....kuid tõenäoliselt side-evente ma ei mängi, sest ma jõuan finaallauda ning võtan esimese eestlasena EPT tiitli ning võidu :)


Juuli eesmärgid olid:
1.) Cashgame plussi - FAIL!
2.) NL100-le keskenduda - FAIL!
3.) Mindset - FAIL!
4.) Table select! - FAIL!
5.) Puhkus - TEHTUD!
6.) Mitte puutuda SNGsid (vaid mõned, sama kehtib MTTdega) - NII JA NAA
7.) Edukad steigid, lol. - Jäin break evenisse


Juuli 2010 graafik:




Cashgame (Pacific & Olympic Onlines): -1184,14$
SNG & MTT: -79$
Rakeback & boonused: +1884,34$
Jackpot: +300$
-----------------------
KOKKU: +921,2$

+LISAKS 320€ Summer Festivali Main Evendi pilet




August 2010 eesmärgid:
1.) NL200
2.) Profit
3.) Hittida EPT-l või Summer Festivalil
4.) Teha väga head mängu
5.) Table select
6.) Öelda "EI" online-turniiridele
7.) Jõuda otsusele, kas peaks mängima hoopis PLO Headsupi?




NB! SAIMO TIITLI JAGAMINE!
Leppisime Paavoga kokku, et hakkame premeerima iga kuu parimat Saimot. Saimo tiitli saab inimene/kasutaja, kes on saanud hakkama millegi müstilisega, kelle käitumine on ettearvamatu (nagu Saimol) vms.

MIDA TEEB SAIMO? Saimo liigutused on niivõrd ettearvamatud, seega täpsem info puudub...

Otsustasime, et juuli 2010 tiitel läheb Saimo-Svenzale. Teadagi mängib Svenza viimasel ajal shortstack stradegy järgi (SS...nagu Saimo-Svenza, LOL). Peale selle, ta karjub ja lõugab noorte poiste peale :D.
Auhind? Eks näis. Meil väike sümboolne plaan olemas...eks näis kas suudame selle täide viia ;).

Kommentaare ei ole: