laupäev, 10. aprill 2010

Day 2 !

15:15 - Panin äratuse 15.20ks, aga no ilmselgelt ärkasin natuke varem, kuna tuletõrjebrigaad ning sireenid kiirustasid kuhugi. Olen ennast välja puhanud, yeah! Jalad on meeletult kanged nagu oleks 5h järjest jalkat mänginud, õeh. Aga davai, ma lendan kohe pessu ja loungei sööma/kohvitama. Kui täna final tableni vastu pidada, siis tuleb ikka üks väga pikk õhtu/öö. Samas tahaks 220€ omahat mängida, aga noh...see ei tähenda seda, et ma nüüd võtaks turniiri kergelt ja langeksin meelega välja. Main Evendi esikoht saab 315 000 EEK, see on piisav mott, et mängida seda täie keskendumisega, sest alles on 60 mängijat!
Day 1 chipcounte on võimalik näha siit... . Nagu näha, ma olen täpselt keskmise stackiga =)

Davai, edu mulle. Järgmised updated suurema breaki ajal vms


15:23 - Hetkel olen registreeritud 220€ Omaha turniirile, küll aga ma pole osalemistasu maksnud. Omaha algab 18.00 ning eks ma 17.30ks pean otsustama, kas mängin või mitte. Kõik oleneb Main Evendist

19:34 - Main Event lõppes minu jaoks! TRA MA EI VÕI! Sain uude lauda, mõned käed folditud ning mulle jagatakse MPs kätte 55. UTG laseb 3800 (blindid 400-800, ante 200). Ma mõtlen ja lähen allini 18 000. Teised foldivad ning kutt kägiseb. Tean, et tal pole monsterit...kutt lõpuks callib näidates 67s. Fuck off.... Flop: 7xx ning edasised streedid mulle abi ei too. Mine perse värdjas skandikas. Sain vist 37nda koha. Main Evendi esimese breaki ajal andsin intervjuu Venemaa Pokernewsile, lollllolllll :D.

Ostsin end kiirelt Omaha turniirile (thank god, jõudsin ca paar minti enne late registrationi lõppu kohale, yeah! Buyin siis 220€, algstack 6000 (minu stack oli juba jooksnud 5500 peale vms). Edu mulle

21:06 - 30min break @ omaha turnal. Minu stack 6k, ehk algstack pm. Erilist actionit pole olnud, va see et käisin allinis, kui olin 3k stackiga ning sain duubli.


22:19 - Omaha lõppes! Ma olen Buttonil AAxx. Enne mind on 3 limpi + blindid...raiun poti, ehk allin. Üks foldib ning obv, et skandikas raiub re-poti 7746-ga, peale mida hakkab mingi russ kägisema ja lõpuks callib KTQx, eri mastist, FML.
Floppasin veel flush draw (olin ikka ees, ainult skandikal tekkis readraw), aga turnist sai skandikas rea kätte. River mind ei aidanud. Imege kotte skandikad!!!!!
Homme on siis viimane turna- turbo. Hetkel mõtlen kas üldse osaleda seal, sest noo stress on suht suur...:)

Kommentaare ei ole: