neljapäev, 22. aprill 2010

SNGde pro ma pole

Ma pole kunagi keskendunud SNGdele, nende mängimisele jne.
Kui cashgames mott on 0, siis on hea vahelduseks toksida...aga sngde lõppfaasis olev flippamine on tohutu ajude ****! Tilt on metsik ning noo...ilmselgelt SNGd pole minu jaoks :D. Minu suurimad respectid kõikidele, kes teenivad elatist sit-and-godega :)!!!

Eile tõmbasin sharkscopei lahti ning vaatasin, kuidas mul igal saidil läinud on (teadsin, et midagi head seal näha pole :D)





Mis puutub hetkel kuu graafikusse, siis cashgame on +1k$ ning rb/boonused +500$ kandis. Mind tabas mayor downswing, kui 8000 käega hävisin 12 buyini @NL100s...mmmm

Eilsest võtsin end taaskord käsile. Alguses väike NL100 ning öösel/varahommikul NL200. Sain end tasapisi jalule =)




Btw....kõik kes on huvitatud suurepärastest rakebacki pakkumistest, külastage http://bonus.pokerclub.ee/
Rohkelt 30-40% rakebacki diile! Registreeri ennast juba täna!

Kommentaare ei ole: