reede, 16. aprill 2010

Vigadest õpitakse

Neljapäevane cashgame @olympicus.
Tegin üliränga vea. Põhimõtteliselt oli 2500 EEK pot minu...AGA...

Olen UTG+1, mänguks Crazy Pineapple. Mul käes KK6 (kaks potit). Avan 130 EEK (täiesti standard raise!). Saan 4 calli- nice, LOL.
Flop: A9x (kolm potit!)- mul nuts, teh nuts. Selleks ajaks on pot atleast 500 EEK.
Esimesena alustab känd, kes shoveb 700 EEK allini. Paar foldi ning mäng jõuab Svenzani, kelle kätt ma nägin. Ta läheb allini, hoides AJ4 (J4 olid potid), ehk masti. Ma säran ja ytlen nanosekundi jooksul:"CALL, MUL ON NUTS!!". Tõmbasin kaardid ülesse, Svenza nägi minu kaarte.

Jätkus standard...

Svenza:"TRA KYLL, KUDA SA SAAD NII HITTIDA....HÄSTI HITIME NOH, FUCK OFF RAISK!"

Siis jõudis kõigile kohale, meil vaja üks kaart ära visata. Känd tegi insta mucki, kuna ei näinud võiduvõimalust (ütles, et omas kolme potit :D). Svenza hakkas kägisedes plaani meisterdama, mida kätte jätta. OBv, et masti pole mõtet jätta, sest võiduvõimalus puudub! Ta jättis A4 kätte (backdoor straight flush draw), ehk saab maja vms. Õige käik. Ma olin jah nats shokis, et taipohh, kui ära tõmmatakse.
Pot oli ca 2500 EEK.

Turn: A

Svenza särab..

River: 9

Ehk board: AA99x
Minu käsi K6
Svenza: A4


Ja peale riverit Svenza karjub, hõiskab, laamendab...mmmm...2% runner runneri tõmbas kokku. Siis jätkus standard:

Svenza:"Vaata kui loll sa oled, tra kuda sa mängid, tra sa ei oska üldse mängida fish".

Siis võttis sõna Paavo:"Kurat, sa tõmbad 2%lise runner runneri kokku, sa ei tohiks üldse sõna võtta" - HAH!

Peale seda oli laud suht rahulik, Svenza oli ka suht kuss...kuna talle vist jõudis kohale, mis suckoudi ta tegi :)....

Regsid teavad mis on etikett...etikett...etikett.

Igastahes, badbeat badbeadiks, see mind ei koti....reaalsuses kaotasin vaid mingi 700-800 EEK antud käega, mis pole maailma lõpp ega mingi kõige suurem häving. Nagu peale kätt kägisedes ytlesin, et:"Noo mis seal ikka, see on vaid 70$ !:D"

Peale kätt kägisesin ca 15min just oma vea üle...mmm selliseid asju ei tohi endale lubada! Karjusin yle saali anatoomiast, peale mida tuli pitboss minuga mölisema, haahah!

Ma olen teinud samasugust viga 1-2x juba @ Crazy Pineapples, kui enne kaardi äraviskamist näitan kaarte, või ütlen mis mul on...ehk teised peavad uuesti kombineerima hakkama.

Samas oli see hea õppetund, ehk tulevikus olen targem!
Pigem üks 700ne kaotus ning tempel mällu igaveseks, kui tulevikus 10x eksida ning igakord 500 EEK sisse toppida =)

Mõelda vaid...see pot oli põhimõtteliselt juba minu :D....mmmmm
Svenza hiljem ütles, et ta pole LIVEs nii hullu suckouti varem teinud.

Neljapäevane LIVE cashis jäin -10 EEKu peale, ehk täiesti break even, KURAT!


Kuid vaatame asja paremast otsast, ma jäin rakebackiga kokkuvõttes plussi + loodetavasti jääb tempel mällu igaveseks.
Rakebacki all mõtlen seda, et maja poolt tellisin 4 suurt kokat ning ühe suure vee! :D







Kommentaare ei ole: