reede, 9. aprill 2010

Start! (Day 1)

18:20 - start. Olen 7ndas lauas. Minuga koos on tuntud netimängija Silver aka vsiu100. Peale selle on lauas ka atleast 1 shark, kes baltic festivalil sai 5nda koha, M.Fardan

18:44 - laud on meil jutukas, 2 venda sitout. Bounty aka Eesti laulja Summer tõmmati välja teises lauas. Tema eemaldaja sai 1500daalase paketi Ibizale.

22:10 - Dinner break! Nüüd on tunnike pausi. Kino sai täiega, kui minu, Svenza ja Mäsa juurde lendas mingi pruun eestlannast tsikk, kes ytles, et tahab meiega kindlasti intervjuud teha (siiamaani pole tal see õnnestunud :D). Algstack oli 10k ning püsin pidevalt 10-12k kandis. Kuna ma olen laua kõige suurem nit ning teised teavad seda, siis igakord kui ma limbin või raisen, kutid panevad INSTA folde..lmao...
Neist parim oli see, kui Fardan UTGst avas 400 (50-100 blindid), ma COs 69s. Kütan 1100 peale. Vsiu blindi all kägiseb ja foldib, Fardan mõtlemata foldib ja ytles, et tal oli AQ. Vsiu ytles, et tal oli ka AQ. Ning samasugune mäng on pidevalt. Korra pidin lihtsalt kaarte ka näitama, et nad ikka usuks, et mul on teh-nuts.
Ca 30min tagasi toodi meie lauda mingi hollandlannast milf, kes on maru jutukas. Jutt tõmmati taaskord käima ning ta päris mitmeid eesti keelseid lauseid...ala kuda on Tere hommikust meie emakeeles....
Kuna sain öösel magada vaid 2,5h, siis väsimus on suur..kuid peale 4 õlli ja 2 siidrit on elu tagasi (kuigi vahepeal pilt virvendas korralikult :D).
Esimene diiler oli tasemel, peale igat acti ytles valjuhäälselt fold, raise jne. Ning kui keegi bettis/raises, siis ytles summa eesti keeles ning inglise keeles! Ilma probleemideta- TUBLI TÖÖ! :)

Svenza ja Mäsaga tegime juba veits huumorit...(millest ma siin juttu ei tee:P). Kohe lennutan end alla tagasi, ehk leian kamraadid ülesse. Meil vaja see nigger-milf ülesse otsida, kes teeb Betfairi jaoks intervjuusid =).
Kui me enne turnat kolmekesi passisime, siis tsikk vaatas mulle otsa ja tuli rääkima:"Davai kutid, pausi ajal teeme intervjuu."
Me Svenzaga kohe:"Nonii..oli juba aeg...(meenutused Baltic Festivalile)"
Milf:"Aaa...mis te olete kuulsad?"
Meie:"WTF :D, mismõttes sa ei tea...Svenza, Mäsa ja Hotcocacola!"
Milf:"Aaa............"

WTF :D

Davai, lennutan end alla tagasi


22:22 - Rsk, väga raske on. Passisin korra netis ringi...lebotades...mmm selline unekas, et jube...blinn, pean kohe alla lendama, muidu kukun siia ära :S

22:23 - Aaa...üks käsi meenus mulle. UTG limp. Peale mida pandi 400 raise, call, call ning mina buttonilt callin TTga. Vsiu mõtleb pikalt...lükkab allini ca 6k stacki. Ning esimene raiseja vist callis AKs. Vsiul KK. Peale mida läks jutuks, kes mida omas: Mina (TT), ühel 99 ning JJ. Btw....flopis säras 9 ning riveris J, LOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL. Vsiu sai ilusa duubli =)


05:38 - Sain teise päeva 23k stackiga! Hetkel mega väsinud. Mäng lõppes ca 1h tagasi, a ma tahtsin uurida mis netilehed räägivad sellest turnast. Kell 16.00 on jätk!

2 kommentaari:

Unknown ütles ...

alati meeldiv lugeda või vaadata sinu tehtud "teoseid" :))
nalja nabani, jätka samas vaimus :))

Kristjan ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.