reede, 18. juuni 2010

Day 1b finished!

Day1b lõppes mõni aeg tagasi. Minu stack 29 000! Homme algab mäng 400/800/75 pealt.
Kui stacki vaadata, siis pean enda päeva väga edukaks.

Algstack 10 000, blindid 60min ning 25/50 algus.
Alustasin agrolt, raiusin pidevalt 3x raise + cbet. Ezmoney.
Liiklesin 12-13k peal, kuni tuli esimene suurem pot.

Limp 100. Ma BTN, raise 350 (67o). Kuna vastas on täis tolvan, siis eeldasin et viskab ära. Ta limp callib 350.
Flop 552 (2 potit). Ma check, ma 500. Ta call.
Turn: Jd
Kutt insta donkbetib 600! Tean, et kutil õhk, 2x, 33-44 vms. Panen reraise, seega selle raisei peale ta peaks loobuma nõrkadest kätest. Vaalake kägiseb pikalt...oi kus kägiseb. Lõpuks callib.
River: Ax. Perfect blufikaart. Aga noo wtf, vana lambake kütab uuesti donkbeti, 2000 sisse. Ma kägisen. Tra, tean, et tal õhk ja tean, et ta kasutab seda riverit ära, et bluffida. A no ei taha kohe esimese poole tunniga bluffida mingi 7000 stackist ära 7 highiga. Loobun käest. Kutt särab, näitab K8s potidest. Ehk tal oli flushdraw ehk teh-õhk..........blinnnnnnnnnnnnnn!

Jäin 9,5k peale.
Siis tuli pikem downswing. Null kaarti, pidevalt 62o, 73s vms.

Liiklesin pikalt 8-11k vahel.
Peale neljandat levelit tuli dinner break. Lendasime Paavoga kiirelt Swissist üle tee Zanzibari. Nii..menüüd ette. Davai..tellime veiselihaprae.
Ootame 25-30min, ei midagi. Paavo on vaikselt juba tildis ning lendab teenindajatele peale:"WTF, kus söök on? Kaua võib?!?!"
Öeldakse, et:"Vabandage, oodake veel 10min."
Davai, ka mina lendan tasapisi juba tilti. Möödub 10min ning küsime uuesti:"Kaua läheb?"
Öeldakse:"OOdake veel 10min, ausalt..läheb aega veidike."

Siis viskas meil siibrisse, saatsime Zanzibari teenindajad pikalt (:D:D) ning tulime tulema. Obv et mingit arvet ega mitte midagi ei maksa. Teenindus my fucking ass!

Tagasi turniiri juurde:
Lõpuks kui mul oli ca 9k alles ning olin CO, näen kaarte AKo. UTGst oli mingi shordi raisenud standard 2,5x. Tema stack 5k. Raiun ta allini (4k). Kutt snapib ja näitab KK. Epic fail. Minule abi ei tulnud. Jäin ise 5k peale. Nii nüüd läks raskeks. Raud läks agroks. Wahlbeck vahetas käike, sama tegid kilid ja muud pilukad. Kaardijooks oli halb. Ei saanud millegagi nuppe ka lükata.
Lõpuks mul 3k stack. Aga nats enne seda toodi minu lauda veel Martin Müürsepp aka Mürka, kes lendas 5k peale. Ta donkas üle poole oma stackist ära, callides AKga 3 streeti :D (A highga). Pärast kurtis:"Kurat küll, miks ma nii pidin tegema:D".

Igastahes.
Skand paneb raisei sisse. Mürka läheb AQo allini. Ma vaatan: KK. Teh nuts. Lähen allini. Skand snapib ning viskab AA letti. Sõiman:"RIGGED!"

Flop: Kxx , turn ja river blangud ning tõmban tripleupi ning stack mul 10k.
Mõned käed hiljem sain BTN's AA. Kütan standard 2,5x, mille peale hüper agro BB reraiseb 2,5x. Ma lükkan 10k sisse ning ta hakkab kägisema. Kägiseb ja lõpuks callib ära. Näitab QQ. IS NICE!!!!!!!!!!!
Lauda jooksid blangud ning duubel 20k peale! Yeah.

Kogemused näitavad, et sellise turniiri esimese päeva viimane level on kõige parem. Enamus tahavad venitada teise päeva ning ainult foldivad. Nii..vahetasin käike, lendasin ise vaalaks ära, raisedes pm any2ga pidevalt. Kasvatasin stacki 25k peale. Siis panin ühele 3beti positsioonist KTo-ga. Sain calli. Flop Q42, 3 potit. Mul 0 potit + 0 paari. Laseme checkid sisse. Reaalselt on see suht perfect barreli koht, aga noo..ma ei tea...haistsin halba. Checkisime flopi ning turni tuli 10. Vastane checkib. Nüüd otsustan panustada. Eeldan, et ta paneb maha 66-99. Kuigi reaalselt ma ikka veel ei oska teda käe peale panna. Peale panustamist, ta vaatas stacki üle ning shoves 15k sisse. No siinkohal on see kerge fold. See mängija ei pane bluffi ega nõrga käega sellist stacki sellisel laual sisse. Küsimus oli lihtsalt selles, et huvitav mida ta käes hoiab. Kahjuks ma ei saanudki teada. Suure tõenäosusega ta hoidis käes AQo-d, A on potist.


Nii, vahepeal kasvatasin oma 17k stacki taaskord 25k peale. Lauas istub ikka see, teh-soome-leedu-ugri vaalake. Kuti betsizing oli alati nii mööda. Kui ta preflop raises, siis ikka 4-5x (ka lõpusfaasis).

Nii.

BB on 600, soome-leedu-ugri paneb LP-lt 2500. Ma BB ja käes hoian KK. Mõtlesin olukorra peale, et kuda käituda.
1.) Kas callida ning madala flopiga check raiseda? Seda ei tahtnud teha, kuna äkki paneb mingi pasaga, hitib ja connectib kõvasti.
2.) Tummine 3b otsa ning callida ta allin.

Kasutasin teist varianti. Minu reraise oli 7000 peale. Nii vastane hakkas kägisema. Oi kus kägises. Tal oli mingi 30-35k stack!
Lõppudelõpuks ta otsustab vaid callida selle flopi. Mul karp lahti, et wtf, mis käsi tal on?!
Flop: 556 rainbow.
Otsustasin paar sekki mõelda ja shoveda järele jäänud stack. MIKS? Sest kuna tegemist on teh vaalaga, siis kutt tahab seal callida juba 99+. Mina eeldasin, et tal on TT-JJ, pigem JJ.
Lõpuks foldis ja näitas AKo.

FOR FUCK SAKES, ausalt! Miks ta preflop mulle nuppe ei pannud. Türi küll noh, ma oleks tõenäoliselt päeva lõpetanud mingi 50-60k peal :(


Tänase päeva lõpptulemus: 29 200.



4 kommentaari:

Keiss ütles ...

kõik väga tore aga natuke liiga palju oma mätta otsast vaatad asja ehk. edu! aga ära arva, et kõik on nii vaalad nagu nad välja paistavad, äkki tahavadki näida niisugused välja?

hotcocacola ütles ...

Kõik ei olegi vaalad. Sa mõtled vist seda, et kas mul on aukartust Wallbecki ja Williami vastu. Ma räägin seda, et miks peaks kedagi kartma? Obv, et sa annad teatud olukorras respecti. Respecti sa võid teatud olukorras isegi laua suurimale vaalale anda. Või kui sa mõtled seda vene-leedu-ugri vaala. No...ma olen 100% kindel, et ta ongi selline semi-vaal.

Keiss ütles ...

100% arvan, et sul pole mingit aukartust mitte kellegi ees. Aga arvan, et ehk liigne enesekindlus?

hotcocacola ütles ...

selgita, miks peaks kedagi kartma :D?
mida enesekindlam sa oled, seda parem mott sul on mänguks.