pühapäev, 13. juuni 2010

Foldisin esimest korda AA! (preflop)

Mängisin 33$+R satikat @ Olympic Onlines. Turniiri esimesed 15 kohta saavad pileti "WSOP 2010 MEGA SATELLITE" satikale, kus esimesed 30 mängijat saavad 13 000$ paketi.
Finaali satikas on 535$ väärt ning see toimub järgmisel pühapäeval.

Minu stack oli 21k, viimasel kahel mingi 5,5k kandis (800-1600 blindid, 160 ante).
Kõik see toimus bubble faasis, ehk mil mängijaid oli alles vaid 16!






Bubble mäng kestis ca 30minutit.
Foldisin veel AKo ning JJi, heh, nice cardrun. Viimase kahe juures polnud enne mind isegi actionit.

Info nendele, kes ei saa aru, miks ma foldisin AA, AKo ning JJi:
Kuna tegemist on bubble faasiga, ehk 16 mängijat on alles ning 15 neist saavad pileti uuele satikale, siis mul pole mõtet mängida ühtegi kätt. Võin vabalt istuda sitouti, kuna minu stack oli 21k ning asusin 3ndal kohal.
Ei saa ikka aru? No nt AA puhul, oli enne mind raise, ma paneksin otsa ja ala seal vastas on KK, tõmmatakse K floppi, siis mina olen koheselt chiplooser või turnalt väljas. Aga kui võidan poti re-raisega, siis ma ei saa sellest mingit kasu, saan vaid suurema stacki. Seega, sellises kohas on ainuõige mäng AA foldimine =).


Sain pileti 535$ "WSOP 2010 MEGA SATELLITE"-le.
Tegin rebuy ning addoni, kokku 93$.





Finaalsatika info:





GL TO ME :D

6 kommentaari:

Keiss ütles ...

gl, sõber sai ka sinna pileti just:D

Runnar ütles ...

NIT!!!!!!!!!!!!!!!!

hotcocacola ütles ...

NIT IS GOOD.... Nägin jah teise eestlase usernamet ka seal :)

Unknown ütles ...

WP hotpepsicola. :D
Aga kuidas käituda sellises olukorras kui sa oled 13/14 out of 18, 15 hulka vaja jõuda ja sul on AA?
BTW: ükskord freelollil (lol) olin 27 out of 33. 30 said pappi. Panin MPst AA-ga sisse kõik, calliti ära, flopis A, aga runner runner flush ja sain 31. koha. cool story bro, aga vasta plz küssale. :) edu

hotcocacola ütles ...

Siis kui sa oled 13/14 out of 18. Vot 100% SNG pro ma pole, a usun, et sa pead sisse vajutama oma nupud. Sest sinu stack peaks olema piisavalt väike ning tavaliselt bubblemäng võib kesta kümneid minuteid, kuni tund. Seega blindid tõusevad ja sinule pannakse suur press.

Unknown ütles ...

No vot sama situatsioon mul oligi, aga tra flopist 92-8% ei pidanud vastu. :P