neljapäev, 17. juuni 2010

Main Event Day1b




Neljapäeval kell 13.00 algab minu jaoks Baltic Festival Main Event.
Üritan kajastada enda tulemusi blogis (parimal juhul ka Facebookis, Pokkeriprode päevikus ja PokerNewsis).
Viimastel päevadel olen jäänud tsips tõbiseks, meeletu nohu hoiab nina kinni ning silmi vesisena.

NB! Pühapäeval kell 00.00 näitab Kanal2 Baltic Festivali kokkuvõtet!





10.46: Leidsin Viru keskuse lähedalt apteegi. Niceee..tõmbame üledoosi sudafed sprayst.

13.10: start. Lauas kokku 9 mängijat, 2 on puudu. Tuntud tegelasi ple. Loodetavasti on kerge laud:)

13.25: Minu lauda istus Pokerstars Team Pro, Wille Wahlbeck

15.35: Just lõppes 15min break. Mul 9,5k, Paavol 10k. Laud rahunenud. Olen osalenud kahes suures potis. Korra Wahlbecki ja laua vaala vastu.

16.40: Müürsepp toodi minu lauda. Ta nyyd minust paremal :D. Härra stack on 12k. Mul 10,5k

20.12: Mida variatsiooni. Andsin AKo vs KK 2ra, sis olin pikalt 10 bb peal, ehk 3k peal. Sis tli KK. Skand paneb, Myrka allini 5k, tal AQo. Ma AI. Skand snapib, AA! Floppi miracle K, ja mulle triple, sain 10k peale. Nats aega tagasi ma BTN, vaatan AA. Panen standard 800. Loodan et Sb paneb otsa. Kutt pidevalt piiderdas minu vastu. Davai, kutt surub 2500 peale. Ma nupud, allin. Ta kägin ja call. Näitab QQ. Maha blangud ja mul stack 21k. Sick.

2 kommentaari:

Kristjan ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Kristjan ütles ...

Tunnen sulle kaasa, neljapäevane t4e lammutab ;D