reede, 18. juuni 2010

Day2 ylekanne

13.20: Vôtsin Kolgilt esimese 2 käega 7k ära. Esikoht saab 1,26 milli.
22-26s koht 38,8k

13.45: Toomas Taimla sai 11,5k peale A6s vs AJ preflop AI, Toomas sai turnist masti kätte. Kolk hävis AAga. Limpis EPst. Sai 2 calli. Flop oli vist T94, kaks potit. Esimene skand bet, Kolk raise, kolmas vend AI. Esimene fold, Kolk tangib ja callib. Vastasel 98s, ehk paar+flushdrax. Riverisse mast.

14.05: Toomas Taimla out! Foldid temani. Ta sb. Paneb 10k sisse. BB snapib A5oga. Ja out.

14.26: Ermo Kosk out! Minu laud löödi laiali ja toodi tema lauda. Ees raise, Ermo reraise. BB läheb AI. Esimene call ja Ermo tangib pikalt. Lõpuks call. Esimesel KK, Ermol QQ, BB-l on AKo, rigged setup. KK scoops. Mul 39k

14.48: Raigo Aasmaa out! Kutt CO pani 2600, reraisen 7600 peale (mul AKs). Ta stack 50k. Ta call. Flop: Ac Qd 4c. Ma cbet 8500. Ta mótleb ja paneb 25k peale. No kurat. Juhe jooxeb kokku. Tal vôib vabalt seal olla AQ ja QQ, mida ma ei beadi. Samas pole palju nôrgemaid käsi, millega ta seal raiseb. Mótlesin 2min ja pandi time. Viimasel hetkel shovesin, ta call ja AQo. Tyri kyll. See oli 80k pot. For fuck sakes ausalt. Ei tahtnud foldida ja jätta 20k järgi. Eks tagant järgi on kôik targemad, obv tundub pigem fold kui shove, sest ta ei tôsta mind yle halvemate kätega, va KQs, ristidest. Kurb. Koht ca 60.

Kommentaare ei ole: